Sunday, March 11, 2007

RIUF 2007 – Eine GRANDE Dezappointment

“The event attracts more than 100 exhibitors from 20 countries: Austria, Bulgaria, Canada, Cyprus, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Italy, Monaco, the Netherlands, Norway, Romania, Slovenia, Spain, Switzerland, UK, USA.Exhibitors present at RIUF 2007 are universities & MBA programs, non-governmental organizations, representatives of foreign educational systems, educational agents and study-abroad consulting services, distributors of educational materials, HR companies, media partners and sponsors.”( www.riuf.ro )
Adik, traducand ce scrie mai sus, un ghiveci. Intr-o cratita destul de mica si neincapatoare, peste care s-a turnat toata saptamana FUCHS cu aroma de sarmale( a se citi advertising la greu, facut de media partenere)
Singurele lucruri care au facut banii au fost energizantele alea si National Geograficul. Care energizante n-au ajuns la toata lumea, ca mai trebuia sa ia si noi acasa, iar NG-urile erau de prin februarie. 2005.
Eu m-am dus sa caut o facultate din State si focused on PR. Am gasit PR online, adik puteam sa-l fac si de aici, am gasit PR in combinatie. TREI facultati de toate. Ca receptor am perceput evenimentul ca un TARG. Dupa, mi s-a parut cel mult un talcioc. In care reprezentantul Yale vorbea romaneste, in care la Universitatile din Franta erau si translatori….in care era o mare de economie, management, afaceri. Super marfa treaba, ca la un targ INTERNATIONAL, au prezentat si d-ale noastre. Cred ca au avut un targhet, un numar de Universitati, facusera banner-ele cu 100 de exhibitori, si ori i-a lasat balta, ori li s-a redus bugetu, si decat sa plteasca niste bilete de avion, mai bine un accelerat la clasa a doua.
In Cora se vand blugi cu 15 lei perechea si toata lumea se imbluzeste – oferta saptamanii. Da, da macar ramai cu blugii, de la RIUF n-am ramas decat cu 3-4 kg de maculatura.
PS: Ofer 2 comentarii cui vine cu argumente pro RIUF valabile.
Inc'o vorba:mi s-a parut o combinatie smechera metoda de a obtine feed-back, prin participarea chestionarelor la tombole – romanului daca ii dai ceva, orice, iti da in schimb. Daca nu, pace! Faza e ca nu prea au dat nimic...

4 comments:

Anonymous said...

intrucat eu nu am nevoie de doua comentarii nu am de gand sa ofer nici un pro riuf, mai ales, ca am asa impresia ca sunt si mai dezamagit/a decat tine...
Partea cu translatorii nu o voi mentiona, nu mi se pare neaparat o idee rea, dar in conditiile in care acest targ trebuia sa se adreseze cu precadere elevilor si studentilor, pentru niste amarate de facultati de prin Bulgaria si Ungaria a trebuit sa platim noi 50 mii?

Anonymous said...

Hai sa fim seriosi. Targurile astea sunt doar un instrument de PR menit sa atraga cat mai multi curiosi. Si-a lamurit cineva nedumeririle sau si-a gasit vocatia ptr viitor la un astfel de targ? Daca da, tot respectul. Eu am preferat sa dau skip si sa caut, frumos, pe internet, masteratele de care sunt interesata. Mai mult, fara sa trebuiasca sa dai 50 de mii (sau 5 ron ca asa e la moda), completezi un formular si iti vin materialele informative acasa. E mult mai simplu...

Anonymous said...

Mai, eu am mers gratis la RIUF. Singurul motiv de bucurie. Pentru ca, de altfel, am fost foarte dezamagita... Nu am reusit sa ajung la niciun workshop care ma interesa, expozantii nu erau foarte atenti la intrebarile mele, nu am primit mapa :((( si nici energizant. Iar universitatile cu reprezentantii carora vroiam sa vorbesc fie nu au mai venit anul asta, fie au inchis devreme (vezi Yale). So... din punctul meu de vedere, a fost un fiasco total.

Dan-Octavian Cătană said...

Multumesc pentru comentarii Dane, te-ai tinut de promisiune: 2 comentarii celui care aduce argumente pro RIUF :)